Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op maserati.startpagina.nl

Gebruikte en nieuwe maserati onderdelen

  • Wim

    Aangeboden

    Diverse gebruikte en nieuwe onderdelen en onderhoud voor Maserati BiTurbo's etc. stuur een Email naar info@ospiri.com

    Onderdelen o.m.

    Voor Biturbo-222-420-425-430-S-Si-Spyder etc.:

    complete motor+carburateur 2.5L - turbo's - ZF versnellingsbak 5-bak ? Cardan ? Onsteking -

    - Zekeringenkast - Div. schakelaars ? Stuur leder of hout ? Stoelen - Lampen v+a etc. ? Ramen ? Raambediening ? Portiersloten ? Binnenverlichting - 14" lichtmetalen wielen met of zonder z.g.a.n. Pirelli banden enzovoort?????

    Voor Ghibli 2.0/2.8 etc.:

    Zekeringenkast - div.schakelaars - Stuur - stoelen koplampen ramen raambediening sloten binnenverlichting - diverse schakelaars ? ramen ? raambediening - electronische actieve schokdempers - remmen+schijven - banden z.g.a.n. 16"x205-225

    Plaatsing mogelijk, onderhoud (ook kleppen stellen), distributieriem etc.

    - Gulf race olie 10W60 8,95 per liter uit het vat!

    - Brembo geventileerde, geboorde, gebalanceerde remschijven -> informeer voor juiste type!

    - Stalen remslangen -> informeer voor juiste type!

    # Binnenkort polyester motorkappen, kofferkleppen, deuren, het alternatief tegen roest en bovendien lichter dus weer even sneller!

    # Ook servicepakketten -olie&filters - bougies&verdeelkappen&kabels - brandstoffilters!

    # Uitlaten italiaanse import tegen concurrende prijzen!

    # Schokdempers verstelbaar voor een veel betere wegligging!

    Wij hebben de ervaring, U het plezier!

    Informeer of kijk eens op www.ospiri.com

  • eelke

    Wim,

    Mijn net aangekochte mas.2.0 bi-turbo ‘86/’87 heeft lang stil gestaan(3 a 4 jaar).

    Ik wilde hiervoor graag weten wat een service pakket en een nieuwe distributie en een polyesther kofferklep kost. Als u nog tips of opmerkingen heeft dan hoor ik dat graag. eelke

  • eelke

    Wim,

    Er waren wat problemen met mijn computer van het weekend zodoende ben ik misschien uw mailtje mis gelopen. Als dat het geval is, zou u mijn mail dan nog een keer willen beantwoorden. Zoniet, beschouwd u dit mailtje dan als niet verzonden.

    eelke.

  • Pascal Peek

    Goedemiddag,

    Ik ben op zoek naar een km-teller voor mijn 4.24v. Het gaat om een blauwe Jaeger teller die tot 280km loopt. Het zou mooi zijn als er ook een “gever” bij zit.

    Ik hoor graag.

    Met vriendelijke groet,

    Pascal Peek

  • pjotter

    ben op zoek naar 2 voorschermen l en r voor maserati 224 1990

    zijn er ook overzet delen voor onderkant deuren ook links en rechts

  • Steven

    Ik ben op zoek naar een complete achteras van een masserati Ghibili inclusief dif en cardan

    tevens ook de bodemplaat waar dit aan vast zit.

    wil een andere auto daarmee aanpassen

  • rene

    Beste Steven,

    bij hoeveel km adviseren jullie de distributieriem van een Maserati 425 te vervangen

    bvd voor de reactie

    grt Rene

  • kurdelaki

    zou u mij uw telefoon nr kunnen geven? betreft onderhoud van een Maserati 430. en wat kost bij u eventueel kleppenstellen van zo een 430?

  • kristoff deroo

    zoek pomp tussen koppelleiding en versnellingsbak voor Maserati spyder biturbo +*/- 1990 . Olie lekte en nu gen druk meer op koppelingspedaal. pompje is niet meer te herstellen. pomp tussen pedaal en leiding is wel nog te herstellen.

  • Jan

    Ik zoek voor een biturbo: 1 asbak voor, en een armsteun beige leer.