Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op maserati.startpagina.nl

Te Koop Maserati Biturbo 420 onderdelen.

  • Patrick

    Te koop Maserati Biturbo 420 onderdelen.

    Onderandere:

    Achterwielophanging, kardan, voorwielophanging, interieur, elektrische onderdelen, branstof delen enz.

    Mail me voor meer onderdelen.

  • Ralph

    Is al een tijdje geleden maar heeft u nog onderdelen te koop voor de Maserati '420?

    Ik zoek namelijk een achter bumper, achterlichten, koplampen 3st;

    laat me ff wat weten aub;

    gr. Ralph

    Patrick schreef:

    >

    > Te koop Maserati Biturbo 420 onderdelen.

    >

    > Onderandere:

    >

    > Achterwielophanging, kardan, voorwielophanging, interieur,

    > elektrische onderdelen, branstof delen enz.

    >

    > Mail me voor meer onderdelen.

  • Erwin

    hallo, ik zoek een instrumentenpaneel voor aansturing van kachel ed. voor mijn 424. Misschien heb je die liggen? Het is er één met tiptoetsen en bediening voor airco. Groeten, Erwin

  • Patrick

    Helaas die heb ik niet meer liggen. Deze heb ik 3 maanden geleden verkocht. Sorry.

  • J.D.

    Te koop Maserati biturbo Model 420 S, carr in slechte staat, mech volledig en werkend, computer werkt,alle instrumenten werken, 1 opmerk: een van de turbos doet het maar bij op toeren komen hoor je een geluid als een band die leegloopt en dat komt uit de turbo links onder, voor de rest is het een prachtige mechaniek welke nog zeer bruikbaar is, voor 1000?00@ cash af te halen in Oudenaarde, gsm 0477 268616.

    Vriendelijke groeten

    Jacques.

  • Patrick

    Heb Je wat foto's voor mij? Tevens wil ik graag de km stand weten en het bouwjaar.

    Als je dit kan mailen naar mij? p_marzec@hotmail.com

    Gr,

    Patrick

  • kd

    zoek pompje tussen koppelleiding en versnellingsbak voor 222 spyder is dit bij jou te halen,; of doe je alleen de wagen volledig weg?

  • karel

    hallo, ik zoek een snelheidsklokje, blauw, voor in mijn 422. de dagteller en kilometerteller zitten vast de rest werkt, maar wil hem vervangen. heb je er misschien een.

  • rene

    Patrick,

    heb jij nog een goede waterpomp voor mijn 425 biturbo ?

    tnx Rene

  • erik

    Hoi,

    heb je een zitting (of complete ) achterbank ?

    gr erik