Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op maserati.startpagina.nl

Huur Maserati

  • Gwen

    Beste allemaal,

    Mijn vriendin heeft een droom!!!!!!!!!

    Ze wil ooit graag in een “nieuwe” maserati rijden, maar helaas worden er nergens maserati's aangeboden voor verhuur. Best te begrijpen voor zo een mooie auto. Weet iemand misschien een adres waar een maserati verhuurd wordt mag ook van een particulier zijn.. Hoop dat iemand mij kan helpen???

    Groetjes Gwen

  • ssj of bel

    Bij ons in belgië kan je er eentje proberen voor een uur en trouwens vele andere.je kan dus in een uur een ferrari ,lambo en maserati rijden voor een schappelijke prijs.De naam ontglipt me maar heb het gisteren nog op tv gezien.

    zelf hebben we een ghibli thuis dus als je een knappe vriendin hebt ;).

    By the way m'n naam is ook gwen

  • Gwen

    Dank je voor je reactie :) ik heb je al een email gestuurd..

    groetjes Gwenssj of bel schreef:

    >

    > Bij ons in belgië kan je er eentje proberen voor een uur en

    > trouwens vele andere.je kan dus in een uur een ferrari ,lambo

    > en maserati rijden voor een schappelijke prijs.De naam

    > ontglipt me maar heb het gisteren nog op tv gezien.

    > zelf hebben we een ghibli thuis dus als je een knappe

    > vriendin hebt ;).

    >

    > By the way m'n naam is ook gwen

  • Remco

    Op de site staat een link vermeld betreft het verhuur van een Maserati Ghibli (Arnhem).

    Mvg,

    Remco

  • Gert Kwanten

    Op de tv hadden ze het over de volgende Maserati garage:

    Garage Francourchamps

    Lozenberg 13

    1932 Zaventem

    Tel: 02.725.67.60

    Fax: 02.725.65.62

    e-mail: info@garagefrancourchamps.be

    Je kon daar inderdaad ook met andere auto's rijden …

    Groetjes.

    ps. Ben zelf ook op zoek naar een Ghibli (model >1997)

  • Gert Kwanten

    Ik heb zelf ook wel interesse in je ervaring met de Ghibli … ik neem aan dat je een moderne Ghibli hebt!? Ik ben zelf op zoek naar een Ghibli en heb al met een 2.0L versie gereden een jaar of twee geleden …

    Groetjes.

  • Gert Kwanten

    Ik heb zelf ook wel interesse in je ervaring met de Ghibli … ik neem aan dat je een moderne Ghibli hebt!? Ik ben zelf op zoek naar een Ghibli en heb al met een 2.0L versie gereden een jaar of twee geleden …

    Groetjes.

  • GKD

    Kijk eens op:

    http://xtreme-cars.nl/

    Tel.: 06-53480149

    Arnhem

    GR<>ETJES …

  • erik hingst

    Alhoewel we ondertussen al wel 7 jaar verder zijn, toch even melden dat wij 2 wagens in de verhuring hebben : een Maserati Quattroporte Sport GT van 2007 (zie www.maserativerhuur.be) en een Ferrari 355 Spider uit 1997 met sportuitlaat (zie www.verhuurferrari.be).