Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op maserati.startpagina.nl

424 total loss: onderdelen

  • Igino

    Mijn zwarte 424 uit 1993 is afgelopen maandag in een file van achter aan gort gereden. Nog even afwachten wat de verzekering en de opkopers ervoor willen geven maar het is mogelijk dat ik de auto houd om de onderdelen te verkopen. Auto verkeerde technisch in goede staat.

    -motor 150000 km met 15000 km geleden door Francoauto gereviseerde koppen (200 km geleden volledige beurt bij Francoauto)

    -compleet interieur: lichtgrijs in goede conditie (nieuw: aircoregelunit)

    -alle overige onderdelen uit motorcompartiment (nieuw: selenoide klep, radiator)

    -2 sets 16" wielen met vrijwel nieuwe winter- en zomerbanden

    -deuren met goedwerkende ramen; motorkap met brede grill

    -set kattenoog-koplampen

    -goede el. schokdempers

    -remmen met nieuwe blokken

    -goede zekeringkast

    -nieuw diff tandwiel+bus (tegen geklonk; Conrad?)

    -nieuwe stabilisatorstang achter (nog niet gemonteerd)

    -nieuwe deurrubbers! (nog niet gemonteerd)

    -nieuwe bekleding motorkap (nog niet gemonteerd)

    -nieuw benzinefilter (nog niet gemonteerd)

    -manual (It.) met map

    Zo komt een leuk en kostbaar project met een knal tot een spectaculair eind. Ik hoop dat ik lieden in nood kan helpen met onderdelen. Altijd voordeliger dan bij de garages.

    Igino

  • albert

    wat een verschrikkelijk voorval.Blijf je wel Maserati rijden?

  • Igino

    Zeer zeker, met een quattroporte.

  • pk.westerveen

    hallo,

    heb je het klokje, de climatecontroleregeling, motorkapbekleding nog?

    zo ja, wat wil je er voor hebben?

    mvg peter

  • Mirza van der Does de Bije

    ik ben op zoek naar deurrubbers(volgens mij heet het profiel Omega) die je op het vloers moet plakken. Ik ben met de afronding van mijn Biturbo project en kom enkele onderdelen tekort w.o. dus deze deurrubbers. Nodig voor rechts en links. graag vernam graag of die aanwezig zijn, wat deze kosten en hoe ik kan afrekenen.

    alvast dank