Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op maserati.startpagina.nl

Panini collectie

  • Remco

    Ben er net weer van 3 weken Italië / Sicilië.

    In Modena heb ik de Panini collectie mogen aanschouwen, GEWELDIG!! Foto's wil ik zo spoedig mogelijk online zetten!

    Verder weet ik in Zuid Sicilië nog een Maserati 420 uit 1985 met 30.000 op de teller te koop (bijna nieuwstaat) en een Maserati 224 (rood/grijs) nieuwstaat! Van de 224 heb ik foto's kunnen nemen. Indien iemand interesse heeft, kan ik meer info geven.

    Ciao Remco

  • TRIP

    Puur nieuwsgierigheid: wat kosten die twee apparaten?

  • Remco

    Die 420 heb ik nog ingezeten. Het is wel een stoffen interieur, helemaal puik. Alleen een deukje in de motorkap, verder heb ik niets kunnen vinden. Boekjes van de eigenaar zaten er nog bij net als het instructieboek. Volgens de garage moest ie 4500 opbrengen. Maar ik weet bijna zeker dat ie daar niet zo verkocht wordt. In Modica (provincie Ragusa) zijn er maar weinig Maserati liefhebbers zo als hier in NL. Denk dat je met flink onderhandelen al veel lager kunt uitkomen. De foto's van de 224 wil ik een dezer dagen uploaden. Ik heb er alleen een tel.nr van, en de auto staat in Polazzo (25km onder Modica). De vraagprijs daarvan weet ik zo niet. Denk rond de 5 a 6 mile. Maar daar moet ook mee te onderhandelen zijn dacht ik zo.

    Groetjes Remco

  • GC

    Klopt die Panini collectie is geweldig en Panini zelf is een heel aardige man!

  • Remco

    Hoi Gert,

    Hij was er niet toen ik er was (met vakantie).

    Was wel een gezoek om er te komen, zo op een boerenerf buiten Modena. Gelukkig bij de fabriek wel een omschrijving gekregen ;-)

    gr. Remco

  • GC

    Klopt is wel grappig, een oprit van bijna een kilometer lang ;-)

    Wij hebben gewoon een taxi genomen heeft me in totaal wel wat gekost, maar zo heb ik ook nog eens van de Italiaanse rijstijl kunnen genieten!

    gr.

  • Remco

    Idd, super om in Italie met de taxi te gaan. Dat heb ik in Palermo gedaan. Tja..om er met een huurauto in te gaan lijkt me niet heel verstandig.

    Spreek je nog Gert.

    Ciao Remco

  • jules

    test