Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op maserati.startpagina.nl

Internationale Maserati meating Circuit Assen

  • Jan E

    Gaat iedereen ook naar de Internationale Maserati meating op Circuit van Assen op 8 September 2007 ?? Kijk ook op www.mci2007.nl

    Jan E

  • Michiel

    Ja, ik ga naar Assen op 8 september.

    Alle Maserati-liefhebbers en eigenaren zijn hierbij uitgenodigd deel te nemen aan de CIRCUITDAG op het TT circuit Assen.

    Eigenaren van een MASERATI, LIGIER JS2, Citroën SM of OSCA mogen hun auto gratis op de paddock parkeren, alleen de inzittenden betalen 5 euro toegang p.p. OOK NIET-CLUBLEDEN HEBBEN TOEGEANG MET HUN MASERATI!!!

    Nodig dus iedere Maseratista die je kent uit om op 8 september naar Assent te komen!!

    Vrij rijden (alleen voor Maserati's, helm verplicht!) is ogelijk op het circuit in twee blokken van 1 uur voor euro 30,= per auto.

    Circuit geopend vanaf 9 uur, einde officieel programma om 16.30 uur..

    Voor Maserati-Clubleden is ook een volledige dag catering beschikbaar met alle andere gasten á é35,= . Hiervoor is voorinschrijving gewenst via het organiserend Comité, La Leggenda Continua,

    zie ook www.MCI2007.nl , kontact via: secretariaat@MCI2007.nl

  • Jan E

    Is het ook mogelijk om een kennis met een Ferrari mee te nemen of mogen deze niet op het paddok ?

    Groet ,

    Jan E

  • michiel

    Nee, aallen MAserati's, Ligier JS2, Citroen SM en OSCA mogen d'r op. ZEEEEEKER geen Ferrari's .

  • Webmaster

    Ben van de partij met de 224v '90

  • wim

    hoi

    ik heb een tc maserati van chrysler

    ik vroeg me af of er in 2008 ook nog een meeting is

    gr wim

  • Jan E

    Hey Wim ,

    Kijk even op het forum onder Evenementen of meatings ,

    http://www.maseraticlub.nl/board/index.php

    Succes ,

    Gr. QP evo Jantje

    wim schreef:

    >

    > hoi

    > ik heb een tc maserati van chrysler

    > ik vroeg me af of er in 2008 ook nog een meeting is

    > gr wim