Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op maserati.startpagina.nl

probleem

  • Cor

    Beste Maserativrienden, ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een Biturbo 2.0 spider gekocht in Frankrijk. Ik ben bezig de auto “rijklaar” te maken, daar hij niet liep bij aankoop. Startmotor was kapot evenals de stroomverdeler. Beide laten reviseren! Dat was dus een gokje toen! Ik heb hem nu aan de praat gekregen, loopt echter op 4 cilinders, zo te horen. Mijn vraag is: wie heeft er technische info, specificaties, omtrent deze auto's of waar kan ik een boekwerk uithalen betreffende afstelling en onderhoud. Volgens mij is het een ontstekingsprobleem.

    Ik zoek ook nog een voor- en achterspoiler plus “inhoud” van een “moderner” type jaren '90! Groetjes Cor

  • koen

    hallo,

    die voor en achter spoiler heb ik nog wel leggen

  • Cor

    Hallo Koen, kun je me zeggen waar ik de spoilers moet ophalen en of ze compleet zijn met lampen en grilletjes. En wat je prijs is. Wil je terug reageren naar mijn emailadres en ook je tel.nr. erbij vermelden. Ik neem contact op.

    Groetjes Cor